2011. január 31., hétfő

A kutya imája gazdájáért



Emberek Istene, add, hogy gazdám olyan hűséges legyen
embertársaival szemben, mint én vagyok iránta.
Úgy ragaszkodjon barátaihoz és családjához, mint én őhozzá.
Legyen nyílt tekintetű és őszinte, mint én.
Ne csalódjon benne senki, 
mint ahogy ő sem csalódik énbennem.
Olyan derűs arccal ajándékozd meg,
mint az én farkcsóválásom, és olyan
hálás lélekkel, mint meleg nyelvem érintése.
Önts belé annyi türelmet, mint amennyi bennem
van, amikor órákon át lesek léptei neszére
zokszó nélkül.
Öntsd belé az én éberségemet, bátorságomat
és készségemet, kényelmet és életet áldozni.
Hozzám hasonlóan tartsd meg szívében fiatalnak,
és örökös játékos lelkűnek.
Formáld emberben olyan jóvá, mint én vagyok
kutyában, és add, hogy megérdemeljen engem
a KUTYÁJÁT!


dr. Kerpel Fróniusz Ödön

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése