2011. január 25., kedd

Díjat kaptam!-)


Kaptam ma egy kedves díjat, amit Latsiának köszönhetek.
Nagyon köszönöm Neked drága Latsia, megtisztelsz vele!:)




„Kötelezettségek”:
1.Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.



Ahogy Latsia is, én is úgy gondolom, hogy ennek a díjnak semmi köze a követők számához, sem ahhoz, hogy mikor indult a blog, hiszen ez a díj a legkedvesebb blognak/blogoknak szól!

Az én díjazottjaim, kinek szeretettel küldöm:

Jenever-), kedves bloggerinám/barátom, a Gondolatok és képek blog tulajdonosa.

Tudom, hogy már megkapta másoktól is, de én akkor is szeretnék neki egy ilyen díjat adni, hiszen az egyik kedvenc bloggerinám: Ő nem más, mint Latsia-), a Latsia konyhájából.

Szepas-), kedves kolleginám/barátom, a Szepas gondolatai blog tulajdonosa (Ő tényleg kezdő bloggerina)

Kata, a Lizacica mindennapjai és a Ribizli Photography oldalak tulajdonosa, szuper jó képeket csinál, és csodálom az erőt, optimizmust, ami belőle és az oldalaiból árad...

Trinity-), a Zamat és illat bloggerinája, nagyon jó kis receptekkel.-)


5 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!
    és köszönöm szépen :))

    VálaszTörlés
  2. :-))) Aranyos vagy, köszönöm szépen, megtisztelsz!:-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lobelin,
    drága vagy-nagyon szépen köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  4. De aranyos vagy, meglepődtem rendesen :)
    nagyon nagyon köszönöm, köszönjük :)))))))))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen ,aranyos vagy,jól esik.

    VálaszTörlés