2014. március 10., hétfő


Sajnos sok olyan szülő is van, aki az ajándékot önmaga helyett adja a gyermekének.
"Tessék körülnézni a kisfiam szobájában - mondja -, mindene megvan, amit egy gyerek csak kívánhat! Ráadásul mindenből a legszebb, a legjobb, a legdrágább! Nem tudom, mi hiányozhat még neki...?!"
Én tudom, gondolom magamban: a szülei hiányoznak, akik folyton sietnek, sosem érnek rá, akik úgy vélik, hogy a drága ruhák és pompás játékok megvásárlásával eleget tettek minden szülői kötelezettségüknek, miközben épp a legfontosabbat nem adják meg a gyereknek.

3 éve hunyt el Ranschburg Jenő pszichológus, gyermekpszichológus, a pszichológia tudományok kandidátusa.

3 megjegyzés:

  1. Mekkora igazság ez!.... Jenő bácsit nagyon szerettem, Vekerdy Tamással együtt hallgatnám őket naphosszat....

    VálaszTörlés
  2. Ranschburg Jenő nagyon-nagyon sok fontos dolgot hagyott hátra, ha csak egy morzsa is megvalósulna abból... Szeretem olvasni az írásait, hallgatni a felvételeket róla. Ahogy Ani is írja Vekerdy Tamással együtt fontos személyiségek a magyar (gyerek)pszichológia terén.

    VálaszTörlés
  3. Bizony Lányok!-) Szerettem/szeretem az írásait, műsorait...

    VálaszTörlés