2014. január 6., hétfő

Ron Mueck





















14 megjegyzés:

  1. Mi ez a kiállítás? Első pillanatban a Gunter von Hagens anatómiai kiálljtása jutott eszembe. Jó pár éve láttam Münchenben.
    De ez valami más...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem az, ilyen volt nálunk is Bodies néven futott...
      Ron Mueck bizarr, hiperrealista szobrai...
      http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/remisztoen-elethu-szobrok/
      volt már kiállítása Magyarországon is... sajna nem láttam, a neten akadtam rá...
      Nekem tetszik, bár kétségkívül érdekes-)

      Törlés
    2. Megnéztem a linket, köszi. Nekem inkább sokkoló.

      Törlés
  2. izgalmas, bizarr, de mindenképp jó lenne megnézni

    VálaszTörlés
  3. Elképesztő, hogy mennyire élethűek a szobrok. Amíg nem láttam mellette az embert, azt gondoltam, preparátum.
    Nekem is tetszik, bár van benne valami borzongató :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán attól ennyire jó, hogy sokkoló, borzongató, bizarr...-)

      Törlés
  4. Sokkolóak ezek a szobrok, akárhányszor látom újra őket... Számomra kicsit ijesztőek is. :-)

    VálaszTörlés
  5. huhh. Az első két képnél még azt hittem valóságos, bár egy kicsit csodálkoztam...aztán ahogy gördítettem le a többit...megint csak huhh.

    Szokatlan, furcsa, érdekes, nem mindennapi az tény. Bár különösképpen nem dobna fel egy ilyen kiállítás, de azért az érdekessége miatt biztos megnézném

    VálaszTörlés