2014. január 30., csütörtök

a kajáért bármire-)



9 megjegyzés:

  1. mit eszik olyan elmélyülten ez a kis szőrmók? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. retek levelet-) nem ott kapta meg, hanem ott hagyta, gondoltam felteszem a doboz tetejére, megszárad aztán megeszi szénaként... hát ő nem így gondolta, felugrott-)

      Törlés
    2. Még sosem ment/ugrott fel sehová... hát ez most eléggé inspiráló volt-)

      Törlés
  2. De édes, imádom a tengerimalackákat (is)...
    (Lobelin kedves, át tudnád állítani a betűk színét feketére? Elég nehézkes a fehér háttéren a szürke betők olvasása... a Magadról szövegét pl. el sem tudom olvasni... vagy csak én leszek lassan vaksi... ?)

    VálaszTörlés
  3. óóó, ez a megkönnyebbülés:) már én is akartam írni, hogy nagyon nem látom a betűket, de mindig elfelejtettem.
    Lobelin, gondoljál már légy szíves a vín (én) vaksikra is :D

    VálaszTörlés
  4. Lányok, ha ilyen aprósággal örömöt tudok Nektek szerezni, ám legyen!-))

    VálaszTörlés