2013. október 18., péntek

Csodák Palotája





































8 megjegyzés:

  1. Látszik mennyire élveztétek!:)

    VálaszTörlés
  2. Ide nekem is el kellene menni, eddig kimaradt.
    Egy ilyen vidám csapattal még nagyobb lehet az élmény! Nagyon jó látni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú Katici, mindenképpen menj el!-) Nagyon szuper volt, mi is élveztük, nem csak ők, de szerintem ez látszik is!-))))

      Törlés
    2. Abszolút lejön a fotókról :)

      Törlés
    3. Jó kis nap volt, pedig éjszakásból mentem... és estére hulla is voltam, de nem bántam meg!!!!-)

      Törlés
  3. Látom Te is belevetetted magad a játékokba :) én sem állnám meg, hogy ne próbáljam ki.

    Egyetlen egyszer jártunk ott, még általános iskolás volt a nagyobbik lányom, kísértem én is az osztályt.
    Akkor még kevesebb érdekesség volt ott, de a gyerekek nagyon élvezték, órákig játszottak, kipróbálgattak mindent.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jujj Orsi, nagyon-nagyon-nagyon szuper volt!!!-)

      Törlés