2013. június 23., vasárnap

Levendula Fesztivál - Tihany









































8 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó lehetett! te jó ég, mit össze tudtam volna ott nézelődni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, tényleg szuper volt, mi is szétnézelődtük a fejünket!:)

      Törlés
  2. Még ilyenről sem hallottam soha. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig már jó pár éve megrendezik... hatalmas levendulás van itt

      Törlés
  3. :)Közel van a nyaralónkhoz.... most nem tudtam elmenni, máshol néztem a levendulákat. :) Szépek lettek a képeid! "Mert a levendula nem csak a szekrényt védi a molyoktól, hanem az agyat is", hallottam valahol. Szeretem én is a levendulát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott én is szívesebben néztem volna, de azért itt sem volt rossz-))

      Törlés
  4. A levendulást már láttam...messziről, a fesztivál eddig még elkerült. Jó lehetett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katici, igen, szuper volt!-) Tihany, Füred egyébként is a szívem csücske:)

      Törlés