2013. január 22., kedd

:))


Nagy-nagy öröm ért ma:))))  Tag vagyok a fészbukon a Könyvcseréldében, ami egy "kis" zárt csoport, és - ki hinné:) - könyveket csereberélünk ott... Shirley Maclaine: Camino-ját szerettem volna már nagyon régóta, és valamelyik nap valaki feltette, de sajnos semmit nem tudtam adni cserébe, ami őt érdekelte volna... de hát van ez így... azért tök jól elbeszélgettünk... ééés ma, ma jött tőle egy csomag, benne a Könyvvel:)))) elküldte nekem csak úgy, minden cserealap nélkül... nagyon megdobogtatta a szívemet!:))

Köszönöm neked kedves Andrea!:))

(persze meg is vehettem volna, de akkor valószínűleg nem ismerem meg őt...)

8 megjegyzés:

  1. de jók az ilyen apró örömök, totál feldobják az ember hangulatát!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de még milyen jók, és milyen jól feldobják!:) tiszta boldogságos vagyok :))

      Törlés
  2. De szuper ez! Mennyire építik az ember lelkét az ilyen apró kedvességek! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nahát! Megértem az örömöd:)
    Jó, hogy vannak ilyen emberek és ilyen élmények :)

    VálaszTörlés
  4. Még nekem is jó napom lett :)

    VálaszTörlés