2012. december 10., hétfő

Bent is...

Advent második vasárnapja munkával telt... de nagyon szuper kis nap kerekedett belőle-) Mivel igen hideg volt, és a szél is nagyon fújt, az adventi vásárba nem mentünk, hanem bent töltöttük tartalmasan a napot.

Volt minden, móka, kacagás... kezdtük egy klassz filmmel: Hóbarát

volt kellemes adventi illat mécsessel...

madár etetés...

karácsonyfa rajzolás, színezés...






ablakba, angyalka vágás...



fahéjas-bundás alma sütés...


és evészet...



és végül meggyújtottuk a második gyertyát.


Szerintem mindenki nagyon jól érezte magát!-)

6 megjegyzés:

  1. Én is jól éreztem magam, miközben olvastam :)

    VálaszTörlés
  2. Mi is csináltunk bent angyalkadíszt még a múltkor, de mi olyat, amelyik gyertyát tart. :)
    Milyen illatú volt az adventi mécses?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát adventi:) ez volt ráírva... kellemes volt:)

      Törlés
  3. Kérek szépen én is ilyen angyalkákat:) nagyon ügyesek vagytok!
    jaaa, és kérek olyan fahéjas, bundás almát is:)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is mindenki jól érezte magát :)
    De régen ettem bundás almát, még a nagymamám sütött nekem régen... nagyon régen...

    VálaszTörlés
  5. Azt hiszem ezek után nálunk is eljött a bundás alma készítés ideje! Ezer éve nem csináltam.... :)

    VálaszTörlés