2012. október 20., szombat

Balra el...


Irány Szarvas és Békéscsaba - Kolbászfesztivál:)

6 megjegyzés:

  1. Óóó! Kicsit irigykedem ám! Egyrészt a kolbász miatt (szeretem), másrészt az utazás miatt :))
    Érezd jól magad és várunk képeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentem jól éreztem magam!:) Az utazás elment, azért áldom az eszem, hogy kicsit csúsztunk az indulással... Kecskemétnél hatalmas baleset volt, így egyrészt nem mi voltunk, másrészt nem kellett ott rostokolni, mert minket már eltudtak terelni. A kolbifesztivál klassz volt, csak iszonyat tömeg... nem nekem való már ez a tülekedés:) A kolbász is finom volt!:) Képekkel sajna nem tudok szolgálni, mert ott felejtettük Szarvason a fényképezőt...:(
      Szarvason is jó volt, nagyot kirándultunk, pihiztünk, segítettünk a kerti munkákban, sőt, kolbászt is töltöttünk... úgyhogy nekünk ott is kolbifesztivál volt:)

      Törlés
  2. És kolbászból volt a kerítés?:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kolbászból biza:) minden, nem csak a kerítés :D

      Törlés
  3. Én meg azt olvastam, hogy a Gyulai húskombinát bezár. Van összefüggés?

    VálaszTörlés