2014. november 13., csütörtök

Presser...





koncerten voltunk az este… hmm…szuper volt!-) 
Vendégszereplő falusi Mariann volt-)
A koncert ülőhelyes volt, de így is fergeteges hangulatot csináltak. Még sosem láttam/hallottam Presser Gábort élőben… nagyon szimpatikus volt, közvetlen, allűröktől mentes… a dalok között sokat mesélt, bevonta a közönséget…szóval jó volt, na!-)))
Egy dolog zavart csak, hogy szerintem egy ilyen volumenű koncert inkább színházba való lett volna… ugye az akusztika, meg úgy egyáltalán, szerintem ők oda illettek inkább-)


9 megjegyzés:

  1. Szívesen ott lettem volna én is! :-)

    VálaszTörlés
  2. énisénisénis! :)
    Nagy utazáááás... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a Nagy utazás nem volt-( de volt A padlásból, régi LGT dalok, meg új szerzemények, sokat énekelt Falusi Mariannal, meg az egyik kedvenc is: a Te majd kézen fogsz és hazavezetsz-)
      Húú, élmény volt!-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Most lesz nálunk a színházban a bemutatója-) Még sosem láttam (de cd-n megvan, imádom!-), úgyhogy itt az idő megnézni-) Nagyon sajnálom, hogy Kaszás Attilával nem láthattam...-((

      Törlés
    2. Nekem a Padlás egyenlő Kaszás Attilával.

      Törlés
    3. De jó!
      A Padlást mindenképpen nézd meg, ha teheted! :)

      Törlés