2014. február 1., szombat

Emily & Einstein


Kavargó gondolataim megszakadtak, felszívódtak, és éreztem, hogy valaki odaül mellém.

Megvan benned az erő!

Melegséget éreztem magam körül, és azt hittem egy önkéntes jött segíteni nekem. Felemeltem a fejem, de nem volt ott senki, csak a többi ezer meg ezer futó, akik elsuhantak mellettem.

Amikor nem hitted, hogy valaha is feljuthatsz a domb tetejére, sikerült. Azt gondoltad, hogy soha nem leszel képes visszatérni a tengerpartra, miután majdnem megfulladtál, mégis visszamentél már másnap reggel.

Kiszaladt a levegő a tüdőmből, a szemem zavarodottan résnyire szűkült.

Vagy ott voltak a próbálkozásaid a házasságod megmentésére, sosem adtad fel. Ha elbuktál, szépen feltápászkodtál és kitartottál.

Hallgattam a szavakat, vagy éreztem őket, nem tudom biztosan.

A valódi kérdés nem az, hogy miért nem vagy erős. A kérdés az, hogy miért kételkedsz abban, hogy már megvan benned az erő?

Próbáltam megérteni, hogy mi is történik, próbáltam felfogni a szavak értelmét.

Azért van mindez, mert azt akarod, hogy a világ más legyen, mint amilyen.


Linda Francis Lee


Miért?
/Tetszett nagyon a könyv, ha tehetitek olvassátok el!-)/

3 megjegyzés:

  1. "A valódi kérdés nem az, hogy miért nem vagy erős. A kérdés az, hogy miért kételkedsz abban, hogy már megvan benned az erő?"
    Hm. Igen. :)

    VálaszTörlés
  2. Miért is, de engem is ez az idézet fogott meg... hát persze, hogy ezt kellett meglátnom :-)

    VálaszTörlés