2011. február 7., hétfő

Nagyölelés-)


Néhány napja Latsiától kaptam egy ölelést-) 
Köszönöm kedves Latsia!



A szabályok:
5 embernek kell továbbadni, és értesíteni kell őket erről
5 mondat magamról... remélem sikerül!-))

Olyan őt embernek adnám tovább ezt az ÖLELÉST, akiket nem csak a virtuális létben, hanem igaziból is szívesen megölelnék/megölelek!-)

Ők (sorrendiség nélkül):
Latsia: Nagyon örülök, hogy rád találtam, s hogy a napjaim részévé váltál a blogod által(is). és talán... egyszer..
Jenever: Remélem most már hamarosan összehozzuk!-)
Szepas: Neked majd átadom személyesen is szerdán, ha végre már jössz dolgozni-)
Nellym-) Olyan régen öleltelek már meg, már nagyon jó lenne!-)
Trinity: Akit szintén nagyon kedvelek, s aki most éppen küzd a vírusokkal is, így abszolút kijár neki egy (gyógy)ölelés-)

Huhh, és most az öt mondat magamról:
Néhány éve kezdtem internetes pályafutásomat. Először hotdogoztam, majd áttértem a blogírásra. Ott is Lobelinként voltam megtalálható, nem töröltem, de mostanában nem is szerkesztettem.
Értelmileg akadályozott és halmozottan sérült "fiatalokkal" foglalkozom. Nagyon szeretem őket és a munkámathivatásomat is. Róluk, intézményünkről is írok blogot Életünk lapjai címmel. 
Az idei évünk izgalmakban bővelkedő lesz: Lánykám nyolcadikos, felvételizik... aztán nemsokára itt a ballagás, majd az iskolaváltás.
Nagyon nagy állatbarát vagyok. Sajnos legkedvesebb kutyusom(Topi néni) - akit a menhelyről hoztunk haza - már nincs velünk-(( Mindig elszomorít a kóborló, felelőtlenül tartott állatok látványa. Lehetőségeinkhez mérten próbálunk tenni ez ellen, és terjeszteni a felelősségteljes állattartást. 


4 megjegyzés:

  1. Drága Lobelin, én örülök, hogy Rád találtam, nagyon sokat jelent nekem a blogod, ahol mindig találok valami olvasnivalót... legyen az vidám, szomorkás vagy éppen egy olyan bejegyzés, amiből tanulhatok.
    Remélem egyszer én is átölelhetlek anélkül, hogy köztünk legyen a laptop!:-)))

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon jó lenne!-)
    rajtunk múlik...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen.Te mindig tudod mikor jön jól egy ölelés.

    Ha egy nap úgy érzed, sírnod kell...Hívj engem.
    Nem ígérem, hogy megfoglak nevetteni...de sírhatok Veled...
    Ha egy nap el akarsz futni...ne félj engem felhívni. Nem ígérem, hogy megkérlek,
    állj meg...de futhatok Veled... Ha egy nap senkit nem akarsz hallani...hívj engem.
    Ígérem, Veled leszek.És ígérem....nagyon csendben. De ha egy nap hívsz...
    és nincs válasz...
    Gyere gyorsan, látogass meg. Lehet, nekem van Rád szükségem.

    VálaszTörlés